Pagal
Kategorija: Kompiuteriai

Perspektyviniai reikalavimai (Waiting room)

Perspektyviniai reikalavimai (Waiting room)

1. Pritaikymas (Cutover) Pateikiamas pritaikymo veikos (darbų) sąrašas; pateikiamas jų realizavimo grafikas. Punkto paskirtis – identifikuoti pritaikymo uždavinius, kurie turi būti įkomponuoti į projekto planavimo procesą. Jei naudojamas nuoseklus (“pažingsninis”) sistemos diegimas, tuomet reikia pateikti kiekvieno didesnio etapo šiam procesui keliamus reikalavimus. Kokios rankinės kopijavimo/išsaugojimo operacijos reikalingos sistemos diegimo metu. Sistemos kiekvienos vystymo fazės (etapo) specifikacija bei veikimo aplinkos komponentų charakterizavimas. 1.1.Reikalavimai esamų duomenų perkėlimui Kokie turi būti atlikti duomenų perkėlimo darbai, ar yra reikiama programinė įranga? Jei nėra, tai čia…

Daugiau Daugiau

Įpareigojantys apribojimai. (Mandated constraints)

Įpareigojantys apribojimai. (Mandated constraints)

Projekto Apribojimai Tai apribojimai, kurie įtakoja reikalavimų specifikaciją bei sistemos kūrimo eigą bei charakteristikas. 1.  Įpareigojantys apribojimai. (Mandated constraints) 1.1. Apribojimai sprendimui Tai išankstiniai apribojimai sistemos kūrimo eigai ar charakteristikoms. Jie turi nurodymo (griežto reikalavimo) pobūdį. Juos reikia tiksliai aprašyti, nepamirštant numatyti, kaip galima “išmatuoti” (testuoti) jų laikymąsi sukurtoje sistemoje. Čia galima apibūdinti ir tokio apribojimo atsiradimo priežastis. Šiuos apribojimus dažniausiai pateikia užsakovas, pirkėjas arba vartotojas dėl įvairiausių priežasčių. Neįvertinus šių apribojimų, sistema gali būti nepriimta. Šie apribojimai apibrėžia tam tikrą…

Daugiau Daugiau

Funkciniai reikalavimai ir reikalavimai duomenims

Funkciniai reikalavimai ir reikalavimai duomenims

1. Funkciniai reikalavimai ir reikalavimai duomenims Funkcinius ir nefunkcinius reikalavimus tikslinga pateikti prisilaikant vieningos formos. Ši forma atstoja vieningą reikalavimo specifikavimo struktūrą. Ši reikalavimų forma gali būti pateikiama ant atskiros kortelės, tačiau vėliau tokiu pavidalu užregistruota reikalavimų specifikacija gali būti apdorojama kompiuterizuotu būdu. Reikalavimo identifikavimas. Reikalavimas identifikuojamas trimis parametrais: •  numeriu; •  tipu; •  įvykiu arba panaudojimo atvejo numeriu. Reikalavimas turi būti trasuojamas (stebimas) per visą sistemos kūrimo laiką, todėl logiška, kad numeravimas turi būti unikalus. Suklasifikavus reikalavimus pagal tipus paprasčiau: •   nustatyti, kurie iš jų…

Daugiau Daugiau

Žmogaus – kompiuterio sąsaja IV dalis

Žmogaus – kompiuterio sąsaja IV dalis

Užduočių identifikavimas Užduočių  analizė yra  sudėtinga procedūra, apimanti naudotojų  stebėjimą  ir  jų  apklausas.  Tai  leidžia  naudotojui  suprasti  užduočių  dažnį  ir seką.  Dažnai  stengiamasi  gaminyje  realizuoti  kuo  daugiau  užduočių,  tikintis,  kad naudotojas įvertins tai, kaip privalumą. Tačiau šis būdas tik užgriozdina sąsają ir nėra teigiamai vertinamas. Užduočių dažnis  reikalingas  formuojant komandų aibę arba meniu hierarchijas. Dažnos užduotys  turėtų būti paprastos  ir greitai  atliekamos,  rečiau atliekamų užduočių  sąskaita. Santykinis užduočių dažnis sudaro pagrindą, nustatant sistemos architektūrą. Pavyzdžiui, teksto dorojimo programoje:  dažni veiksmai…

Daugiau Daugiau